Stapels

 

Jij weet best dat een opgeruimde werkplek rustiger zou werken. Maar het lukt je niet om er aan te beginnen. Achterstand in opruimen of administratie is meestal ontstaan in een periode dat andere dingen je aandacht vroegen. En als die berg er eenmaal ligt wordt het steeds moeilijker om die weg te krijgen. Een vicieuze cirkel. Het zou prettig zijn als iemand je helpt om uit die situatie te komen. Zodat je het daarna weer bij kunt houden.

Lees bij werkwijze hoe.

Werkwijze

Samen met een Professional Organizer maak je sneller vooruitgang. Veel mensen zullen daarna weer zonder hulp verder kunnen. Je bepaalt in gesprek met mij wat je doel is en hoe je dat wilt bereiken. En terwijl we aan de slag zijn zoeken we samen naar de beste manier van organiseren. Eentje die bij jou past. Want er zijn meer wegen die naar Rome leiden. En jij bent degene die bepaalt welke kant we opgaan.

Lees verder bij  advies voor informatie over mijn dienstverlening.

Advies

Je kunt mij zowel particulier als via je werkgever inschakelen. Ik breng altijd een offerte uit. Nadat ik je situatie persoonlijk met jou heb doorgesproken. Daarna beslis je of je verder wilt gaan.

Het kan voorkomen dat ik al bij jou op de werkplek aanwezig ben. Omdat je werkgever mij als kaderarts GRZ heeft ingeschakeld. Ook dan is het mogelijk om individuele begeleiding te krijgen bij het organiseren van je taken of je werkplek.

Zet nu jouw 1e stap!

Zet de 1e stap

Je kunt op verschillende manieren contact met mij leggen. Kies de manier die voor jou het beste werkt. Bellen mag, een what'sapp of mail kan ook. Mij maakt het niet uit!

Kom nu in actie:  06-81603416 of mail naar monique@mo-factor.nl

De sleutel tot succes is actie

Brian Tracy