Stapels

 

Er liggen in mijn huis stapels papier, administratie en of losse spullen. Doordat ik het overzicht kwijt ben vergeet ik op tijd rekeningen te betalen. Ik raak spullen kwijt of moet lang zoeken naar voorwerpen of formulieren. Dat maakt me onrustig. Ik kijk met een mengeling van bewondering en jaloezie naar anderen die alles netjes op orde hebben. Hoe doen ze dat toch?

Door het inhuren van een organizer kunt ook u dit bereiken! Lees verder bij werkwijze hoe.

Werkwijze

U ziet er tegenop om aan de slag te gaan. U heeft misschien niet voldoende ruimte om uw spullen op te bergen. Of u wilt graag advies hoe u sneller kunt opruimen en uw huis bijhouden. Tijdens het opruimen brengen we een systeem aan dat bij u past. Bij achterstanden is het altijd prettig om samen de boel aan te pakken zodat u resultaat ziet. Met een Professional Organizer gaat dat gestructureerder en daardoor makkelijker dan alleen.

Lees verder bij  advies voor informatie over mijn dienstverlening.

Advies

Op basis van een intakegesprek krijgt u een offerte. Heeft u veel losliggende spullen of achterstanden dan kunt u uitgaan van minimaal 2 keer een organizing sessie tegen een uurtarief van 120 euro inclusief btw. Bij De Mo-Factor betaalt u altijd een all-in bedrag. U betaalt dus geen extra kosten voor het orienterende gesprek, geen reiskosten en geen parkeerkosten.

Wilt u voortaan uw spullen makkelijk terug kunnen vinden en boetes van niet betaalde rekeningen voorkomen? Zet dan de 1e stap!

Zet de 1e stap

Ook u kunt een opgeruimd huis hebben en genieten van de rust die dat geeft. Maak meteen een afspraak. U kunt bellen, sms-en of een what's app sturen. Makkelijker kan haast niet! Dat mag ook 's avonds of in het weekend. 

Kom nu in actie:  06-81603416 of mail naar monique@mo-factor.nl

De sleutel tot succes is actie

Brian Tracy